Skrivet av: stulnastunder | augusti 25, 2009

Skepp o’hoj kamrater!

Appropå räkningar så har jag ett stadigt autogiro som betyder att för 100 kronor i månaden är jag världsförälder. Jag tycker det känns rätt gott. Har också funderat på att bli månadsgivare för Barncancerfonden, men nu är det färdigfunderat. Så snart jag klickat iväg det här inlägget kommer jag att fixa autogirot. Den slanten kommer varje månad att gå iväg till minne av Alfons. Gör mig en tjänst ni fina bloggläsare. Klicka er in till Alfons familj med en mamma som älskar som bara en mamma kan göra.

Responses

  1. Jag läste förut att du ville ha spotify, då visste jag inte vad det var, men nu vet jag och vill också ha…….
    Hur fick du tillgång till det, kan du hjälpa mig tack. =D

    KRAM Johanna.

  2. Usch ja, det är verkligen sant. Men ibland bara måste jag knarka lite Ikea! 🙂

    Hmm… hur doftar den? Jag klistrar in en beskrivning från webshopen där jag köper den:

    ”Toppnot: Italiensk Bergamott, Citron-Lime
    Hjärtnot: Mjuk Vit Jasmin, Tuberose & Neroli
    Basnot: Ren Torr Mysk”

    I korthet doftar den nyduschat med ett stänk av Earl Grey-te och mysk. Väldigt lätt och fräscht.

    Nu måste jag ila till Alfons familj!

    • Men OM man ska knarka så är ju Ikea ett bra alternativ! Inte bara snyggt utan också prisvärt och användbart. 😀


Kommentera

Kategorier

